Uncategorized

producten prijzen

Free Wit Prijskaartje Op Menselijke Palm Stock PhotoI

ntroductie van Wildcat-verplichtingen in uw prijsstructuur

Wanneer u uw product bezit, is het erg belangrijk dat u de exacte verkoopprijs weet waarvoor uw product zal worden verkocht. Laad $ 99 voor typische elektronische producten, $ 250 voor typische olie- en gasaccessoires en $ 300-400 voor een nieuw en ander type product (met hogere marges). Er zijn natuurlijk uitzonderingen, waar uw product mogelijk een lage positie moet innemen voor sommige huntingRelief-producten, d.w.z. sportartikelen, en kan worden verkocht voor meer dan $ 1000. Alle componenten die voor meer dan $ 500 worden verkocht, moeten een minimumprijs van $ 2000 of meer hebben. Dit verdient extra aandacht van uw sales- en marketingteam.

Veel nieuwe producten nemen een zeer lage positie in op de retailmarkt als gevolg van de beperkte kennis van fabricage die een fabrikant heeft. We kunnen u helpen om met uw fabrikant te onderhandelen en het exacte verkoopcijfer te vinden dat geschikt is voor uw product. Om dit te doen, kunt u vooruit plannen, verschillende scenario’s bedenken waarbij uw product op verschillende data wordt verzonden, enz. U kunt vervolgens contact opnemen met het verkoop- en marketingteam van uw fabrikant en hen vragen contact op te nemen met de winkels die u wilt verkopen. ? Zal het worden verkocht voor “$ 100-400? Zal het zelfs verkrijgbaar zijn in winkels?

We kunnen u niet alleen helpen om uw product naar het hogere segment van de markt te brengen, maar we hebben ook fabrieken die de klok rond draaien en soms honderden lijnen maken in dezelfde paar uur. Onze middelen van grafisch ontwerpers en industrieel ontwerpers zijn zeer divers en zeer gemotiveerd. We kunnen uw afbeeldingen ontwerpen, uw prototypes vormen en mechanische en elektrische tekeningen maken. Of uw magazijn nu kleiner is dan 200.000 vierkante voet of duizenden eenheden per maand produceert, wij kunnen dit mogelijk maken.

Uw product kopen voor de nieuwe markt of een ander segment van uw markt

We zullen met veel ondernemers samenwerken om hen te laten zien waar 3D-printen over gaat, wat een O CO V is, en hoe vleugelprofielen en aerodynamica kunnen worden gemoderniseerd, inspelend op hun specifieke branche. En als u de producten zelf produceert, werken we met u samen aan de details van uw productielijn, de kosten voor het opzetten en om alles in gebruik te nemen, zodat u uw producten op het meest gunstige moment op de markt kunt brengen. Dit geeft je de meeste kans om te slagen.

De beste manier voor u om een ​​product te bereiken dat een maximale ROI voor alle partijen oplevert, is door inzicht te krijgen in de verschillende koopvariabelen die een belegger, het managementteam van een belegger en een intern team belangrijk hebben te zeggen over de vereiste ROI.

Ons team heeft mogelijk een hogere initiële investering nodig. Het verkoopkanaal vereist dat de kosten laag blijven en onnodige uitgaven worden vermeden, en we zullen extra middelen inzetten om te helpen. Ten slotte is er een deel van de productlevenscyclus van uw product dat ondersteuning nodig heeft om aan uw toewijding aan klanten te voldoen. andere items die zeer kritisch zijn voor de blootstelling van het product.

Een tijd waarin prijsstelling de sleutel is tot overleven

De veronderstelling is dat een product op een bepaald prijsniveau zal verkopen, dat iemand het op dat prijsniveau zal kopen en het zal blijven kopen. Maar wat als deze manier van denken gewoon de verkeerde manier is voor uw klanten? We gaan de prijsstelling voor uw product aanpassen, zodat we kunnen voorspellen of het de moeite waard is om op dat prijsniveau te verkopen, en zelfs een hoger niveau bereiken. Immers, als u doorgaat met de huidige prijsstelling, is de kans het grootst dat kopers uw product, uw prijsstelling en uw merk in twijfel zullen trekken.

Dus laten we zeggen dat u overweegt de prijs van uw product te verlagen van $ 90 naar $ 70, maar uw verkoopteam bleef vragen om een ​​grotere prijsverlaging. Zou dit niet de bedoeling zijn om te lachen? Dit zou illustreren dat u alleen denkt dat het verkooppersoneel hun werk probeert te doen en dat u ze echt niet eerlijk betaalt. In een situatie als deze kun je het je gewoon niet veroorloven om je prijs te verlagen!

Wat eraan te doen?

Het goede nieuws is dat u een nieuwe kijk op prijsstelling kunt krijgen om inzicht te krijgen in de impact op uw verkopen, investeringen en bedrijfsresultaten, en u heeft er alle recht op als dit zou gebeuren. Bel ons, we geven u graag eerste tips over wat een effectieve prijsstrategie moet zijn. Uw verkoopteam zal altijd om nieuwe prijzen vragen, hoeveel eenheden u gaat verkopen en of het verkoopteam wint, moet worden aangepast. Afhankelijk van uw productcategorie, ontwerp en onze algemene strategie, kan de CPA van een gemiddelde prijs naar een aanzienlijk hoog punt gaan.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *